Rapporter

KundeBenchmark

Tilfredse og loyale kunder

Vi har gennemført en undersøgelse, blandt vores kunder, i perioden fra den 26. august til den 16. september 2019. Og det samlede resultat ser rigtig flot ud. Vi er i særlig grad glade og stolte af, at rigtig mange af vores tilfredse kunder gerne vil agere som ambassadører for os. Her opnår vi en score på 89. – En høj kundetilfredshed er af afgørende betydning, da en meget betydelig andel af vores nye kunder netop bliver kunder, som følge af ambassadørhenvisninger.

I de senere år har vi i Sparekassen Balling haft fokus på kundernes tilfredshed og loyalitet. Vi arbejder hver dag for at optimere vores rådgivning og give kunderne en god oplevelse, hvor tilgængelighed og det personlige møde er væsentlige faktorer. Det er derfor glædeligt at kunderne kvitterer for indsatsen med flotte tilbagemeldinger i Finanssektorens KundeBenchmark

Resultaterne for Sparekassen Balling er basseret på næsten 500 privatkundebesvarelser. Fakta og resultat af Finanssektorens KundeBenchmark finder du ved at klikke på linket i højre side.